13 Haziran 2016 Pazartesi

Termalife Peloid Yuz Maskesi




Herkese Merhaba;

Bugun size dun deneyimleme firsati buldugum Termalife markasina ait Peloid Yuz Maskesinden biraz bahsedecegim...

Icerisinde bulunan termal su karisimli, zengin mineralli dogal peloid ile ilk defa tanisiyorum.

Peki nedir Peloid?

Jeolojik olaylar sonucu olusan organik ve ya inorganik maddelerdir. Cilt ve cilt alti dokularina minarel destegi saglayan, derinin normal rengini koruyarak deri yuzeyindeki zehirli maddeleri yok eden, detoks ve anti-aging etkisi sayesindeyse zamanla daha puruzsuz bir cilde sahip olmamizi saglayan etken maddenin adiymis.

Peloid uygulamasi akneleri ve siyah noktalari temizlemede basarili oldugu gb, hamilelikte olusan yada gunesten zamanla olusan lekeleri giderme ozelligine sahipmis. Sedef ve egzama gb hastaliklarda ise yarari kanitlanmis.

Kulagima en hos gelen ozelligiyse ciltteki toksinleri ve zararli maddeleri emerek vucuttan disari atilmasini sagliyor ve bu sayede cildinize bir nevi detoks yapiyor olmasi.

Yapilan analiz calismalarinda termalife peloid iceriginde; sodyum, potasyum, magnezyum, cinko ve kalsiyum gb cilt sagligi icin faydali mineraller bulundugu gosterilmistir.

Ayrica termalife peloid iceriginde zengin mineralli termal su ilave edilmis...




Simdi gelelim benim deneyimlememin sonucunda dusuncelerime;

Ilk olarak aklimda kalan ozelligi gercekten cok guclu bir emilimi olmasi, uyguladigim maske kurudugunda oyle cekmisti ki resmen yuzum kuculdu maske sayesinde :)

(((...Burada bir konuya parantez acmam gerekirse, yagli bir cildim oldugu icin kuruyana kadar bekledim... Eger cildinuz hassassa 10 dk san fazla tutmamanizi oneririm, normalse bu sure 20 dakikayi gecmesin. Cunku tamamen kurumasi 30dk buluyor...)))

Maskenin emilimi cok guclu oldugu icin cikarmasi epey mesakkatli, temizlemesi cok ama cok basarili, yukarida gormus oldugunuz gb burnumda dahil olmak uzere yuzumdeki tüm siyah noktalarim gun yuzune cikti ve maskeyi cikardigimda cildimin parlakligi ve temizligi cok tatmin ediciydi.

Belirtmem gereken tek konu, cildim yagli olmasina ragmen (ozellikle burnum ve burun kenarlarim) burun kenarlarimi biraz kuruttu...




Sadece bir defa uygulanmis oldugu halde siyah noktalari ne kadar temizledigini goruyorsunuz.

Cekim cok yakin oldugu icin cok minikte olsa siyah nokta yataklari belli oluyor tabiki ama karsi karsiya konusma mesafesinde yada aynanin iyice dibine girmeden gorunmuyor emin olabilirsiniz.

Deneyimlemem sonucunda siyah noktalarda cok basarili bir sonuc aldigim icin siyah noktalarla basi belada olanlara ve yagli ciltlere gozum kapali tavsiye edecegim bir maske olan termalife peloid yuz maskesine instagramdan instagram.com/termalife yada internet sitesi olan termalife.com.tr den veyahut onlıne alısverıs yapmak ıstıyorum dersenız termalifeonline dan ulasabilirsiniz.

Okudugunuz icin tskler.

Sevgimle...♡


2 yorum:

  1. Sizin onerinizle himalaya neem mask almistim onda da buna benzer bi gorunum oluyor kuruyunca.bununla onu kiyaslar misiniz hangisi daha basarili?tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  2. benim cildim de yağlı/karma. bu maskeden çok memnun kaldım. cildimi kuruyunca inanılmaz gergiriyor ama sonrasında sorun yaşamıyorum ve gözeneklerimi bu kadar iyi arındıran başka bir maske kullanmadım bugne kadar :) elinize sağlık =) severek takipteyteyim :)

    YanıtlaSil