4 Eylül 2015 Cuma

Urban Care Natural's Sivi Sac Kremi (Keratin)




Herkese Merhaba;

Bugun bu zamana kadar kullandigim sivi sac kremleri arasinda bakim yapmasindan yumusatmasina, kokusundan kaliciligina kadar ennn memnun kaldigim sivi sac kremi olan URBAN CARE NATURAL'S KERATINli sivi sac kreminden bahsetmek istiyorum.

Aninda etki ve özel formulle asiri yipranmis saclar icin yogun hasar onarimi ve parlaklik vaadeden urban care sivi sac kremi bana gore vadettiklerini %99 size sunuyor.

Bir onceki yazimda bahsettigim revox at kuyrugu sampuanim ve havuz sezonu etkisiyle 3-4 aydir ara versemde boya islemi gormus saclarim kuruluktan can cekisirken gratis indirimnde 7.90tl gb bir fiyata gozume carparak sepete eklenen bu bebegi iyi kiiii almisim.

Yukarida da bahsettigim gb su zamana kadar en memnun kaldigim sivi sac kremi oldu ki daha once gliss, bioblas ve sarikiz'in sivi sac kremlerini kullanmis birisi olarak elimdeki urban care yariya inince hemen kosup 3 tane daha stokladm (collogen ve argan yaglida aldim ki yasasin denemek:))

Urban Care'in bu keratin icerikli sivi sac kremi saci cok guzel nemlendiriyor ve kolayca taranmasinu sagliyor. Yumusacik ve tatli bi kokusu var ki o da burnuma carptikca inanilmaz hosuma gidiyor. Hergun kullanima uygun olarak belirtilsede ben 2/3gunde 1 defa dus sonralari uygulamayi yeterli goruyorum.

Eger sizde aradiginiz sivi sac kremini hala bulamamislardansaniz bi sans verin derim...

Son alisverismde gratisten 9.90tlye almistim.

Okudugunuz icin tskler.

Sevgimle... ♡


1 yorum: