11 Haziran 2015 Perşembe

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu




Herkeseee Merhabaaa;

Keyifler iyidir umarim, bugun basliktanda anlayacaginiz uzere Garnierin Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'ndan biraz bahsedecegim.

Kendisi Hassas ciltler icin; makyaji temizleme, cildi arindirma ve rahatlatmayi vaadediyor! Ayrica da belirtiyor "durulamaya gerek yoktur"

Peki bnce?




Calkaladigimda bu kadar köpuren birseyi durulamadan rahat edeniniz var mi aranizda bilemiyorum fakat bn bu suyun cildimde biraktigi hissi hic ama hic sevmiyorum uzgunum ki!

Indirimle 11tl gb bir fiyata gratisten almistim fakat o paraya aciyorum...

Detaylara gelecek olursam;

Ambalajinda 400ml=200 kullanim diyor fakat bn 100 kere kullanirsam dua edecegim. Su ana kadar en fazla 8-10 kere kullanmisimdir(n kadar azaldigini gorebilirsiniz) acikcasi elimde gitmiyor.

Daha once makyaj temizleme rutinimde oglum icin aldigim islak mendillerden kullanir; makyajin kabasini alir ve sonra cilt temizleme rutinime gecerdim. Kullanicilarin buyuk ovgulerinden oturu aldigim bu garnier makyaj temizleme suyuysa bana gore bedava dagitilsa alinmayacak kadar gereksiz bir urun.

Neden;
Cunku makyaji camur gb oraya buraya dagitiyor, yuzunuzde sevimsiz bir kalinti hissi birakiyor ve ardindan muhakkak cilt temizligi istiyor.

Peki boyle bir urune 11tl vermeye deger mi? Normal fiyatinin 18 tl oldugunu dusunursek cevabim ASLA olur!

Ayrica; Garnierin hayvan deneyleri de yaptigini goz onunde bulundurursak zaten en basta bu sebepten dolayi birdaha alinmayacak urunler listesine girdi bile coktan...

He bu arada; firca temizligindede istedigim sonucu alamadim. Ziyan bir 11 tl :(

Siz yinede denemek isterim derseniz(gerci bu kadar gömdukten sonra bilmem der misiniz ama?) Gratis yada Watsons magazalarinda 18 tl gb bir fiyata bulabilirsiniz.

Okudugunuz icin tskler.

Sevgimle...


3 yorum:

  1. Bu kadar kotulencek bir urun degil bence tek kotu yani kalici goz kalemlerini biraz zor cikartiyor.

    YanıtlaSil
  2. Bende seviyorum kendisini evet dediklerin üründe mevcut. Ama ben her zaman ten, göz makyajımın kabasını aldıktan sonra duruladığım için bu konuda pek sıkıntı yaşamadım. Bioderma kullandım daha önce o bir tık daha iyiydi, göz makyajında yağlı ürünler kullanmaktan hoşlanmıyorum, gözlerime kaçıyor, yakıyor. O yüzden misel sular benim tek yardımcılarım �� cyrene markasınınkini deneyeceğim bir dahakine. Sende ona bakabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cyrene yada Bıoderma yorumlarını bnde daha once duymustum. Memnunıyet oranı yuksek urunler. Bende bır sonrakınde sanırım Bıoderma kullanacagım. Tesekkurler canım :)

      Sil