18 Mayıs 2015 Pazartesi

Swissco Ultimate Detangler



Herkese Merhabalarrr;

Bugun instagramdan aldigim bir istek üzerine bu minik bilgilendirme yazisini yaziyor bulunuyorum...

Bahsedecegim urun basliktanda anlayacaginiz gb swissco ultimate detangling firca!

Tangle Teezer'in adini duymayanin kalmadigi su gunlerde bu kadar övülen bir taragin(bir tarak ne kadar iyi olabilir ki? Diye dusunduren...) bir cok muaidili olmasida oldukca normal ama isin asli su ki bnim bu fircayi almamdaki sebep sadece evdeki sac fircamin oglum tarafindan kaybedilmesi(kimbilir nerelerden bulucaz:))

Bn tangle teezer icin bu fircayi alanlardan degil, fircayi aldiktan sonra tangle teezeri duyanlardanim. Hos zaten hayatimin hicbir doneminde saclarim beni uzmedi, dugum olmadi, ve dolasiklik problemi yasatmadi. Cunku oldukca duz ve kalin telliler. Birde yakin zamanda boyundan kisaltmis olmam bni cok cok daha rahatlatti.




Taraga donecek olursam sanirim firca kismi tangle teezer dusunulerek yapilmis kisa ve uzun yumusak dislerden olusan ve dislerin ucu kesinlikle sac derisini acitmayan ayrica tangle teezera gore tutma kismi oldugundan kullanimi acisindan daha ergonomik olan bir firca bnce.

Tangle teezer kullanmadim, uygulama sonuclarini onunla karsilastiramiyorum fakat benim soylemek istedigim su ki bu tarak anne-cocuk dostu olmayi hakediyor cidden. Sac derimi kesinlikle cizmiyor ve bana gore iyi bir his birakiyor.




Yinede en objektif yorumu ince telli ve dalgalidan kivirciga dogru sac cinsine sahip birisinin yapacagini dusunuyor olsamda. Gratisten 12tl gb bir fiyata aldigim bu firca oldukca basarili ve şık...

Ayrica bir diger dikkat ettigim sey ise sacimi bu tarakla taradigimda KESINLIKLE DAHA AZ DOKULUYOR olmasi. Buda bana bu fircayi en sevdiren ozelliktir herhalde.

Birde o üstundeki kirmizi dudaklar :) bnce onlar icin bile alinabilir. Tek eksi yani ise maalesef cantaya atilabilecek tipte birsey olmamasi...

Okudugunuz icin tskler. Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder