27 Nisan 2015 Pazartesi

Flormar Mono Eye Shadow Satin Beige

Herkese Merhabalarrr;

Bu misss gb havalarda artik koyu goz makyajlarini, dumanli far gecislerini biraktik öyle degil mi? Koyu griler, koyu yesiller, kopppkoyu lacivertler artik makyaj cekmecemizin derinlerine giderken tertemiz renklerden yamacimiza dogru yaklasiyor bu hir gercek...


Bana gecen gunlerde darlingim Tuci tarafindan aslinda wet n wild brule hediye edilecekken son dakika flormar ziyaretimizle beraber ondan vazgecip bunu almis bulunuyoruz. Ben kullanmadim ama bruleci biri olarak Tugcenin daha iyi yorumunu yaptigini soyleyebilirim


Peki benim fikrim nedir? Makyaj uygulamam da pek fazla concealer kullanmam genel olarak goz cevremi sungerimde kalan fondoteni pitpitlayarak kapar daha sonra da bebe pudrasi uygularim ve bu aydinlik gorunum bana kafi gelir. Fakat cidden goz cevresi tabani icin tamda bu renkte bir far bicilmis kaftanmis


Hafta sonu kullandigim fari goz cevreme eklips marka far fircasiyla uyguladim. Aslinda eklipsin far fircasi bana gore far uygulamasinda basarisiz. Fakat flormarin satin beigesi o fircayla bile cok buyuk bir fark yaratti bana gore. Tozutma yapmiyor. Ve ten rengi oldugundan pek anlayamasamda bnde dokulmuyor. Kapaticiligi cok basarili ve gorunumu inanilmaz dogal. Far uygulanmis gb degil cildiniz gb duruyor. Ayrica kaliciligida cok iyi sabah8de yaptigim goz makyajim aksam 10da hala cok guzel ve oldukca yeni duruyordu.


Gozunuzun damarli gorunumunden, kapaginin koyu renginden sikayetciyseniz. Bu renk bir far arayisindaysaniz kesinlikle Flirmar satin beige derim! Normalde 12.50tl fiyati olan bu fari %50 indirimle 6.25e almistik. Su an fiyatini bilmiyorum fakat online sitesine bir bakin derim belki daha uyguna bile alabilirsiniz zira sitesinde inanilmaz indirimler var suanda Flormarin.

Okudugunuz icin tskler. Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder