23 Mart 2015 Pazartesi

Gliss Million Gloss Sivi Sac Kremi


Herkese merhaba; bugün size parlaklığını yitirmiş mat saçlar için anında etki ile kolay tarama ve yoğun parlaklık sağladığını iddiaa eden gliss saç bakımından sıvılaştırılmış keratin içeren million gloss sıvı saç kremini anlatacağım.

Ben genellikle glissin saç bakım ürünlerinden gayet memnun kalan biriyim kolay tarama ile yoğun parlaklık vadeden sıvı saç kreminide denemek istedim.

Million gloss anında etki ile kolay tarama milyonlarca ışık yansıması parlaklık laminasyon teknolojisi ile uzun süreli parlaklık vaadediyor. Içerisindeki keratin ile yeniden yapılandırma sağlıyor. Sıvılaştırılmış keratin saç telinin yapısında ve yüzeyindeki zarar görmüş kısımları derinlemesine onararak saçlarınızı yeniden yapılandiriyr ve sacin kalitesini arttırıyor.

Gliss sıvı saç kreminin diger saç kremlerinden farklı olarak illa da böyle yapıyor diyebileceğim gözle görülür farki yok. Bir tane kullandığımız ürünün ikincisini olmanızı sağlayabileceği herhangi bir artisinı ben kesinlikle göremedim. Ayrıca bunun yanı sıra da saçlarıma sıktığım zaman verdiği kokuyu kesinlikle sevmiyorum. Eskimis parfüm kokusu veriyor bana nedense. Ama ağır ve yoğun kokulardan hoşlanıyorsunuz sizin hoşunuza gidebilir bu tamamen bir tercih meselesi. Evet kolay taramami  saglıyor evet güzel bir parlaklık veriyor fakat kesinlikle piyasada kullandığınız sivi sac kremlerinden daha fazla bir şey beklemeyin. Bir daha alır mıyım? asla demiyorum ama kokusu yüzünden tercihim ikinci ya da üçüncü sıraya düşebilir.

Stoktan çıkarıp kullandığım için açıkçası fiyatı hakkında pek bir bilgim yok yani hatırlamıyorum. Fazla bir beklentimiz yoksa sadece saçlarımı kolay tarasin bana yeter diyorsanız bu sıvı saç kremi sizin aradığınız sıvı saç kremi olabilir fakat kokusundan hoşlanmadığım bir gerçek. O yüzden eğer alacaksanız da muhakkak kokusuna bakın derim. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar; okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder