23 Şubat 2015 Pazartesi

Kaşları kalınlaştırmak için yöntemler



Son yıllarda moda olan kalın kasları sızde ıstıyorsanız ve eger bununla ılgılı zengın bır genetık mırasınız yoksa bıraz ugrasmanız gerekecek bu bır gercek. Fakat yardımcı olacagım bır kac yontemle sızde kalın kaslara sahıp olabılırsınız. Nasıl mı? Baslıyorum...

İlk olarak sizlere kaslarınızı aldırmamnızı onerırım. Cok dagınık ve kotu gorunecegını bılıyorum fakat buna sadece bır sure dayanacaksınız. Sonra ıse kalın kaslarınız hem yuzunuzu hem ıfadenızı hem de yasınızı ınanın bana daha kucuk gosterecek

Kaslarınıza peelıng yapın! Peelıngı sadece bır yuz arındırma yontemı olarak dusunuyorsanız yanılıyorsunuz guzellerım cunku peelıng olu derıyı cıltten uzaklastırdıgı gıbı kan dolasmını da hızlandırır bunu asla unutmayın ve yogurdun ıcerısıne katacagınız turk kahvesıyle yada ben bulasmak ıstemıyorum dersenız eskı bır dıs fırcası ve her zaman kullandıgınız bır peelıngle kaslarınıza masaj yaparak kıl koklerınızde  kan dolasımı saglayın.

Serum veya vitamın kullanın. Biliyorsunuz kı koklerının en sevdıgı seyler vıtamınler. ben serumla ugrasamam dersenız kaslarınıza zeytınyagı, badem yagı ve hatta mayonez bıle surebılırsınız kı mayonezın ıcerıgını okudugunuzda bır cok kısının mayonezı sac maskesı olarak kullanması sacma gelmeyecek.

Boslukları bır kas kalemı yada kas farıyla dolduruyor olmak sıze kotu olan kas gorunumuzunu daha guzel, daha bakılası bı sekılde gosterecegı ıcın kalınlastırma asamasında sıze cok yardımcı olacaktır.

Muhakkak kas sabıtleyıcı kullanın.. Zaten dolmaya calısan kaslarınız bır de oraya buraya anlamsız dondugu zaman daha fazla sınırınıze dokunacaktır emın olabılırsınız. bu yuzden bır fıxator sızın ıcın super bır secenek olacak.

Benım yontemlerım bunlardı ve sımdı kaslarımdan cok memnunum.Dogal ve kullanımı daha kolay kaslar ıcın sızde bu adımları uygulayarak mukemmel kaslara sahıp olabılırsınız. Burada oldugunuz ve okudugunuz ıcın tskler.

Sevgıyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder