19 Ocak 2015 Pazartesi

The Clossal Kajal


Herkeseee Merhabaaa;
Bu günlük güneşlikkk mis gibi bir pazartesinden hepinize kocaman sevgiler. Buradaysanız bu sevgiyi hakettiniz çünkü. Neyse konumuza dönüyorum jett hızıylaaa :))

Bugün ki yazımda çok merak ettiğim göz kalemi The Clossal Kajal hakkında birşeyler yazmak istedim. Malum hafta sonu havamız süperdi. EE dışarıdakı hava süper olunca bizim içimizdeki havaya da yansıyor bu. Dışarı çıkmadan önce bir de oğlum bana kıyak geçip uykuya dalınca bu boş zamanımı makyaj yapmakla değerlendirmek istedim..

Fondoten, pudra, ve aık renk bir far uyguladıktan sonra gözlerime her zamanki standart makyajım olan rimel ve göz içi kalemimi uygulayacaktım ki makyaj çantamdan bana güneş gibi sar sarı gülümseyen clossal kajalı gördüm ve kendimi eyeliner çekerken buldum.. Ama o da ne!? Bu sefer çok kolay olmuştu.

Açıkça söylemem gerekirse seneler evvel göz içi olarak akmadan uygulayabileceğim bir göz kalemi arayışımda simsiyah dövme gibi güzel birşey bulmuştum ama şimdi ne adını hatırlıyorum ne de araştırmalarımda bulabiliyorum. Gratisteki bir alışverişimde bana yardımcı olan arkadaş clossal kajalı çok övmüştü ve bende indirimdeyken ona bir şans verdim fakat sonuç yine hüsran oldu. Göz içimde akmayacak bir kaleme henüz sahip olamadım. (elimdekini de kaybettim,pişmanım:()

Daha sonra clossal kajalımakyaj cantama attım ve bir süre unuttum. Taa ki düne kadar.

içimdeki eyeliner çekme isteğine karşı koyamayıp kalemi aldım ve sürmeye başladım ki; sonuç harika. Tek geçiş, muhteşem siyah. Ayrıca sürülüşüde çok kolay. Yani göz kapağının üzerinde orada burada kalem anlamsız bir şekilde yoldan sapmıyor. Ucu yumuşacık ve siyahı çok güzel. Yukarıda gördüğünüz fotoğrafta eyeliner bu kalemle çekildi. Rimelim zaten vazgeçilmezim volume million lashes extra black.

peki daha sonrası? oğlumla dışarı çıkıp bir güzel eğlendik. sonra evimize geldik. yemeğimizi yaptık yedik. saat gece 23:59 tam külkedisine dönüşücem(tabi aynaa bakarak sildiğimiz için makyajımızı) dönüşmek istemedim. çünkü kalemim hiiiç bozulmamıştı. Bu harika değil mi kızlar? yani vaadettiği üzere 
 saate kadar kalıcı sanırım. Tabii benim gözümde 10 saat kadar kaldı.

Bence eyeliner olarak kullanma konusunda bu kalem bir şansı hakediyor. Benim cildim normalsizde sonuçları ne olur bilemem çünkü cilt yağı maalesef ki makyajı mahveden bir durum ama altına sabitleyici kullanarak daha memnun kalacagınız sonuclar elde edebilirsiniz.

Son olarak ben bir kaç hafta önce bu kalemi 9.90 tl ye almıştım. Sizde bir deneyin derim. Öpücüklerrr...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder