16 Ocak 2015 Cuma

Golden Rose Terracotta Stardust Allık (112)


Herkese Merhabaaa;
Eğer kendime bir makyaj sponsoru edinmem gerekseydi kesinlikle bunun Golden Rose olmasını isterdim :)))

Bu yazımda makyaj çantamdan yaz kış çıkarmadığım 'as'larımdan olan allığımdan bahsetmek istedim..

Golden Rose güzellerimden birtanesi - Terracotta Stardust Allık-

O kadar güzel bir pembe ki;böyle şeftaliye doğru kaçmış ama şeftali olmaktan vazgeçmiş birşey :)

Neredeyse sürdüğüm her rujumla uyum sağlayabilen bu güzel pembemin içindeki minik ışıltılarını çok seviyorum (ben mat allık pek sevmeyenlerdenim)

 Resimde de görmüş olduğunuz üzere incecik ışıltılı bir yapısı olan Golden Rose Allığın kalıcılığınıda cok seviyorum. Sabah makyajımızı yapıyoruz aksam bir bakıyoruz allık hala yanağımızda ışıl ışıl...

Allığın içerisi genel olarak pembe fakat çok ince bronzun ve bronza göre daha yogun bir gül kurusunun olması bana göre allığı biraz -buğday tenliler için- yapıyor. Peki beyaz tenliler kullanamaz mı? Gayette kullanabilir. Allığımı yüzüme uygularken her zaman 8 fırça darbesi uygularım. Alışkanlık...:) fakat siz beyaz tenliyseniz bir kaç dokunuşta kafii olacaktır sizin için..

Yukarıda da bileğimin içine uygulanmış hali var. Yüz tenime göre gayet açık duran bilek içimde de sırıtmadığını, koyu durmadığını düşünüyorum. Fotoğraflar gün ışığında cekildiğinden sizin için net bir fikir oluşturabilecektir.. Genelde biz kadınların inanıyorum ki allık konusunda çok fazla arayış içinde olup bir tane bulduktan sonra degiştirmedığimizi.:)) 10 tane alllığımda neyin nesi o zaman??Neyse...:D

Benim önerim bu allığı yada bu seriden başka bir allığı denedığinizde ilk olarak hafif uygulayın. Elmacık kemiğinizin direk üzerine değil biraz daha alt kısmına doğru sürün ve muhakkak uyguladığınız dükkanın içindeki ışıkla yetinmeyip gün ışığında çıplak gözle bakmak için küçük aynanızı çantanızdan çıkarın ve bakın.. Sonuçlar inanın bana çok daha fazla değişecektir ve inanıyorum ki bu serinin elbet bir numarası sizin içindir.

Şu anda sitesinde 27tl olarak satışta haberiniz olsun.. Kullandığınız zaman dilmini düşünürseniz  bu allığın performansı için oldukça iyi bir fiyat.. deneyin derim.. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder