30 Ocak 2015 Cuma

2 Dakikada Göz Makyaji

Herkese merhabaa;
Bugun size rutin göz makyajim hakkinda bir post yazmak istedim. Sadece kas ve goz makyaji. 
Yukarida gordugunuz fotograf gunluk nemlendirici kremimin uzerine tek kat pudra uygulanmis hali. Ve baslayalim. 

Ilk once kas kalemimle kasimin altina ve uzerine silik olacak sekilde cok bastirmadan cizgiler cekiyorum. 

 
Daha sonra kucuk kalem darbeleriyle kaslarimin cikis hizasini bozmadan kuyrugunu dolduruyorum kasimin. 

Sonra ayni hareketleri tekrarlayarak kasimin baslangic noktasina kadar kalemle geliyorum. Sondan basa dogru gelmemin sebebiyse kaslarimda goz pinarimin uzerinde kalan bolumun daha aydinlik olmasini istedigim. Cunku boyle daha dogal bir gorunum elde ediyorum. 

Kasimin kalemle doldurulma islemi bittikten sonra uzerinden kas fariyla kalemin islak goruntusunu kaybediyorum. 

Sonra kahverengi rimeli uygulayip kas makyajimi bitiriyorum. 

Sonra gözümun icine tek kat siyah kalem uygulayip tek kat rimel surup kurumasini bekliyorum. 

Ve son olarak rimelimin ikinci katini uygulayip klasik gunluk goz makyajimi bitiriyorum. 
Iste sadece 2 dakikanizi alacak bu goz makyajinizla kiz arkadasinizla bi kahve icmeye hazirsiniz. Instagramda beni bulun lutfen. @essrahatunblog. Sevgiler. :)

2 yorum:

  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) izleyiciler butonu eklersen takibe alırım :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle------izleyiciler-----kaydet) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hangi rimeli kullaniyorsunuz cok begendim kirpiklerinizi

    YanıtlaSil